✔️Voor 20:00 Besteld Vandaag verzonden ✔️ Discreet verpakt en verzonden ✔️Bij 75 Euro of meer gratis verzending
0
0
Winkelwagen
€ 0,00
Filter

Klachtenregeling

Klachtenregeling

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Klachten kunnen worden ingediend via info@velvet-desire.nl of via andere bekende communicatiemiddelen van de ondernemer.

Bij bij de ondernemer ingediende klachten wordt binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst geantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient de consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie; de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR-platform (http://ec.europa.eu/odr).

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Over ons

Bij Velvet Desire draait alles om luxe, lef en lust.
Wij brengen stijlvolle lingerie en uitdagende speeltjes samen voor wie durft te voelen, te verleiden en te genieten — zonder schaamte.
Zacht van buiten, wild van binnen.

Beoordeling

"Ik ben helemaal verliefd op mijn bestelling van Velvet Desire! De lingerie zit perfect en voelt ontzettend zacht aan. En de speeltjes zijn van topkwaliteit en geven net dat beetje extra spanning. Alles werd discreet en snel geleverd. Absoluut een aanrader voor wie zichzelf of je partner  eens écht wil verwennen!"Sophie, 29

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
Alle bedragen zijn inclusief btw

Powered by CCV Shop software webshop

WebwinkelKeur Banner